Cool Gym Beginner

Cool Gym Beginner

Incepe cu dreptul aventura fitnessului

  • Primesti 4 programe imbatabile de antrenament pentru Incepatori - Intermediari, ca sa stii exact ce sa faci la sala
  • Aplici tehnici de time management la antrenamente pentru a fi eficient cu timpul tau
  • Inveti pe ce aspecte esentiale sa pui accent pentru un progres rapid

Ce face pentru tine acest curs

ilustratie ghid program sala

COL GYM BEGINNER te va conduce pas cu pas catre alegerea acelui program sala adecvat pentru progres rapid in primii ani de antrenamente, catre optimizarea rutinei de antrenament cand ai putin timp disponibil si te va familiariza cu tehnici de antrenament menite sa produca rapid rezultate masurabile. 

ilustratie cuplu masurand progresul antrenamentului la sala

Te ajuta sa nu renunti la sala

Daca esti o persoana ocupata (precum majoritatea noastra dealtfel) cu studiile, jobul sau familia, plus nenumarate alte sarcini cotidiene, nu dorinta de a avea o conditie fizica mai buna este problema ci (aparenta) lipsa a timpului disponibil, a unui plan de actiune concret si a unei directii de urmat care sa produca rapid rezultate masurabile.

Iti spune exact cum sa te antrenezi la sala

Acest curs este menit sa-ti dea un plan, plus un scop si o directie clara obiectivelor tale in ceea ce priveste conditia fizica din postura de casual lifter (pasionat de antrenamentele cu greutati).


In plus:

  • se imbina pragmatic cu stilul tau de viata
  • este gandit pentru genul de progres pe care ti-l doresti
  • te duce in mod consistient catre schimbarea fizica urmarita

Ce vei invata

Modulul 1

Vom detalia TOP 4 Programe Sala recunoscute la nivel global ca fiind excelente pentru progres in primii ani de antrenamente. Primele 2 pentru Incepatori, urmatoarele 2 pentru nivel Intermediar. In plus, fiecare program poate fi descarcat in format PDF.

Modulul 2

Vei parcurge un ghid pas cu pas pentru a schimba din mers un program de antrenament la sala in saptamanile cand ai mai putin timp disponibil

Modulul 3

Pentru tocilari 🤓. Inveti cum sa stabilesti inteligent seriile, intensitatea si frecventa unui antrenament la sala pentru a obtine maximul din efortul (si timpul) depus, descoperind cum folosesc atletii de top informatiile cercetarilor stiintifice recente pentru a optimiza anumite aspecte ale antrenamentului.

Modulul 4

Te familiarizezi, iar apoi pui in practica tehnici smart de antrenament pentru progres fizic mai rapid intr-un timp sensibil mai scurt.


Sa fii fericit cu tine si in controlul aspectului tau fizic genereaza o incredere naturala si un veritabil sentiment de bine care patrunde in alte domenii ale vietii tale, inclusiv familia, cariera si relatiile.

Nu vei mai avea scuze sa lipsesti de la sala pentru ca ai un program aglomerat. Acest curs rezolva problema pentru tine aratandu-ti cum sa manevrezi inteligent zilele de antrenament.

Vei avea toata motivatia din lume deoarece ai la dispozitie un plan concret de urmat si vei vedea permanent cum transformarea ta fizica si forta evolueaza in bine.

In plus, celelalte recomandari  ale cursului iti vor spori eficienta. Intelegand ca ai atat de multe optiuni pentru a integra facil antrenamentele in stilul tau de viata, vei putea sa-ti atingi obiectivele. Oricare ar fi acelea.

Indiferent de varsta, aspectul fizic este o chestiune de respect de sine si de o anumita doza de vanitate. Asigura-te ca ai prima data grija de tine inaintea pentru a putea oferi familiei, prietenilor sau colegilor cea mai buna versiune a ta.

Iata structura cursului

PROGRAME DE ANTRENAMENT INCEPATOR – INTERMEDIAR

TOP 4 programe antrenament pentru incepatori - intermediari

4

Program Antrenament Sala Nr. 1

Program Antrenament Sala Nr. 2

Program Antrenament Sala Nr. 3

Program Antrenament Sala Nr. 4

MANAGEMENTUL TIMPULUI PENTRU ANTRENAMENTE

Gestionare zilelor de antrenament

2

Cum sa fii flexibil cu zilele de antrenament

Cum sa schimbi frecventa antrenamentelor saptamanale

Gestionarea timpului in sala

1

Cum optimizezi timpul petrecut in sala

OPTIMIZAREA CALITATII ANTRENAMENTELOR

Volumul, Intensitatea si Frecventa

3

Volumul Antrenamentului

Intensitatea Antrenamentului

Frecventa Antrenamentelor

TEHNICI SMART DE ANTRENAMENT

Tehnica 1: Superset

Tehnica 2: Drop Seturile

Tehnica 3: Seturile Odihna-Pauza

Esti la inceput de drum

Daca esti Incepator - Intermediar cu antrenamentele la sala, primii ani sunt esentiali in a schimba notabil aspectul fizic. Ulterior schimbarea vine tot mai lent si cu tot mai mult efort. Pregateste o baza solida pentru schimbarea fizica pe care ti-o doresti invatand cum sa te antrenezi inteligent.

Esti dispus(a) sa inveti

Schimbarea aspectului fizic nu este rocket science, dar nici floare la ureche. Majoritatea nu vor obtine vreodata rezultate vizibile deoarece nu sunt dispusi sa invete si sa puna in practica notiuni de baza, esentiale pentru un incepator. Cea mai frecventa greseala pe care o fac femeile este sa evite antrenamentele clasice de fitness, preferand aerobicul sau cel mult exercitii light cu gantere de jucarie. De cealalalta parte cea mai frecventa greseala a barbatilor Incepatori - Intermediari este sa imite antrenamentele unora cu multi ani grei de antrenament in spate.

Esti dispus(a) efortului

Schimbarile notabile nu vin fara un efort pe masura. Antrenamentele pe care ti le voi prezenta nu sunt greu de executat insa necesita totusi o anumita concentrare si un efort mediu-intens.

Esti cu mintea deschisa

In epoca fitness-ului pe Instagram, multi incepatori-intermediari sunt impinsi sa creada ca trebuie să facă exercitii complicate, un numar ridicol de seturi si tone de tehnici avansate de intensitate pentru a-si dezvolta muschi sau pentru a castiga forta. Fii cu mintea deschisa si invata ca simplitatea este de fapt cea mai sofisticata arta.

Cursul este pentru tine daca:

antrenament cu greutati
femeile ridicand o gantera
Impins pentru piept la banca

Acces Online, pentru totdeauna

Vei avea acces online, de oriunde si de pe orice dispozitiv, in baza unui username si a unei parole. In viitor cursul va deveni tot mai cuprinzator, ingloband informatiile stiintifice nou aparute in sfera antrenamentelor la sala. Accesul este garantat si neconditionat la noile versiuni ale cursului, in baza unei singure plati pe care o faci acum.

DESPRE MINE

Cool Gym Beginner

autor

CLAUDIU IANA

Scopul meu este sa te duc in cel mai scurt timp posibil in conditia fizica pe care ti-o doresti, utilizand dovezi stiintifice pertinente si experienta acumulata.

Am ajutat pana acum mai bine de 800 de persoane sa-si imbunatateasca conditia fizica cu ajutorulul ghidurilor oferite. Plus miile de cititori lunari ai articolelor despre slabire publicate pe website-ul CoolFamilistClub. Articolele mele au un rating mediu de apreciere de 4.6 / 5 stele.

Cred cu tarie ca oricine isi poate schimba dramatic conditia si aspectul fizic, cu un minim de efort si cateva cunostinte teoretice acumulate. Este simplu si iti voi dovedi si tie.

Cu prietenie,

Claudiu

Ce spun altii

Am inteles foarte multe lucruri

Mergeam de patru-cinci ori la sală în încercarea de a scăpa de vinovatie. Am inteles foarte multe lucruri datorita faptului ca este un ghid complet, foarte bine structurat pe care l-am parcurs cu interes.

Ioana

Mai multa flexibilitate si claritate

Lucrurile prezentate aici sunt bine structurate si imi ofera mai multa flexibilitate. Ramane sa le si aplic consistent. Si efectuarea exercitiilor cu greutati o consider bine argumentata.

Iuliana

Ghidul arata in mod clar drumul de parcurs

Imi lipsea un fir rosu, logic si foarte bine articulat. Cuiva care se confrunta cu probleme similare i-as recomanda sa urmeze ghidul cu toata DETERMINAREA si CONSECVENTA.

Eugen


Intrebari Frecvente

Nu sunt chiar Incepator. Cursul mai este potrivit pentru mine?

Daca pana acum ti-ai dezvoltat prea putin forta si constitutia fizica, atunci esti inca posibil in stadiul de Incepator, cel mult Intermediar, iar acest curs este pentru tine. Ca idee, in fitness, avansat este considerata acea persoana care deja a atins aproximativ 80% din potentialul sau (teoretic) de crestere musculara si/sau forta.

Sunt aceste programe de antrenament potrivite pentru femei?

Absolut! Toate programele sunt excelente pentru modelarea corporala dorita de o femeie, daca aceasta este gata sa dea la o parte miturile privind antrenamentele cu greutati. Orice femeie va putea experimenta schimbari dramatice fde aspect si de forta.

Ce fel de exercitii sunt recomandate in aceste programe de antrenament?

Programele de antrenament contin preponderent exercitii complexe (genul de exercitiu in care sunt implicate 2 sau mai multe articulatii) executate cu haltele, gantele si greutatea corpului. Daca exista conditii, unele exercitii pot fi inlocuite cu cele la aparate. Daca nu poti/nu vrei sa lucrezi cu haltere si gantele scrie-mi la contact@coolfamilistclub.ro si voi cauta sa te ajut cu inlocuirea exercitiilor.

Am probleme de sanatate care ma impiedica sa ridic greutati. Ce sa fac?

Majoritatea accidentarilor la sala vin din postura inorecta a corpului in timpul executarii exercitiilor. Totusi, daca ai probleme de sanatate care te impiedica sa iti pozitionezi corect corpul in timpul exercitiilor, experimentand dureri acute lombare sau in inchieturi, iti recomand sa consulti un medic specialist inainte de a da curs acestei oferte.

Am optiunea sa-mi primesc banii inapoi?

Categoric! Investitia ta vine cu o garantie de 15 zile pentru returnarea a 100% din suma. Tot ce trebuie sa faci este sa scrii la contact@coolfamilistclub.ro

Ai alte intrebari? Scrie-mi aici.

Cool Gym Beginner


money back
GARANTIE
100% Satisfactie-Garantata

Tot ce conteaza este sa iti oferim o experienta placuta si informatii cu adevar utile pentru tine. Insa, daca din orice motiv, nu iti place acest curs excelent, poti obtine oricand o rambursare completa in terment de 15 zile de la achizitie. Daca ai probleme, ia legatura cu noi si fie te vom asista cu orice este posibil, fie iti vom face o rambursare rapida a investitiei.

>
Success message!
Warning message!
Error message!